Monday, March 1, 2010

Berpuasa posting

Hari ini dah masuk bulan mac. Bulan februari tak ada langsung catatan dalam blog ini.. bukan apa..disamping banyak keje.. nak test jugak.. boleh tak hidup tanpa blog... ternyata kalau kuat semangat.. boleh.....tapi laju sikit di Facebook plak.. bukan apa.. jumpa sedara mara yang dah lama tak jumpa so.. panjang sikitlah ayat-ayat dan kata-kata.

Catatan pertama bulan mac ni adalah berkaitan bonus... ramai daripada kita dapat bonus.. ada yang 10 bulan dan ada yang 1 bulan.. tidak kurang juga dengan bonus ASB dan juga bank rakyat. ASB pasa siapa yang dah penuh tue.. bolehlah dapat 14k – 15k++. Dan pada siapa yang ada simpanan di bank rakyat....seronoklah.. Cuma yang tak seronoknya.. tak boleh topup.... kena belanjakan atau masukkan ke dalam ASB atau ASW dll.

Ada juga yang enjoy dll. Cuma yang penting.. mesti ada bahagian untuk kepuasan diri sendiri... bagi aku yang baru masuk umah.. abis sudah bonus.... dengan sofa, meja makan dan yang bank rakyat... terpaksa guna untuk buat porch/awning rumah.. sian kereta kena panas dan hujan....

1 comment:

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

akhirnya...hehehe..mmg perasan ko aktif kat FB skrg...
so amacam dah pasang skylight ke..ok x?panas atau nyaman jek